آ

  • آموزش حضوری مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی نظام آموزش از راه دور و حضوری [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 107-134]

ا

  • ارزشیابی ارزشیابی تمایل شرکتهای صنعتی به کسب دانش از دانشگاه با استفاده از مطلوبیت چندصفتی؛ مطالعه موردی شرکتهای صنعت الکترونیک [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 71-106]

ب

  • برنامه ریزی آموزشی مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی نظام آموزش از راه دور و حضوری [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 107-134]

ت

  • تربیت بدنی مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی نظام آموزش از راه دور و حضوری [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 107-134]

خ

  • خودپنداره تحصیلی مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی نظام آموزش از راه دور و حضوری [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 107-134]

د

  • دانش ارزشیابی تمایل شرکتهای صنعتی به کسب دانش از دانشگاه با استفاده از مطلوبیت چندصفتی؛ مطالعه موردی شرکتهای صنعت الکترونیک [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 71-106]

ر

  • روشهای کسب دانش ارزشیابی تمایل شرکتهای صنعتی به کسب دانش از دانشگاه با استفاده از مطلوبیت چندصفتی؛ مطالعه موردی شرکتهای صنعت الکترونیک [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 71-106]

ع

  • عملکرد تحصیلی مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی نظام آموزش از راه دور و حضوری [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 107-134]

م

  • مزیت رقابتی ارزشیابی تمایل شرکتهای صنعتی به کسب دانش از دانشگاه با استفاده از مطلوبیت چندصفتی؛ مطالعه موردی شرکتهای صنعت الکترونیک [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 71-106]
  • مطلوبیت چند صفتی ارزشیابی تمایل شرکتهای صنعتی به کسب دانش از دانشگاه با استفاده از مطلوبیت چندصفتی؛ مطالعه موردی شرکتهای صنعت الکترونیک [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 71-106]
  • مطلوبیت غیرانتظاری ارزشیابی تمایل شرکتهای صنعتی به کسب دانش از دانشگاه با استفاده از مطلوبیت چندصفتی؛ مطالعه موردی شرکتهای صنعت الکترونیک [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 71-106]