آ
-
آموزش حضوری
مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی نظام آموزش از راه دور و حضوری [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 107-134]
ا
-
ارزشیابی
ارزشیابی تمایل شرکتهای صنعتی به کسب دانش از دانشگاه با استفاده از مطلوبیت چندصفتی؛ مطالعه موردی شرکتهای صنعت الکترونیک [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 71-106]
ب
-
برنامه ریزی آموزشی
مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی نظام آموزش از راه دور و حضوری [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 107-134]
ت
-
تربیت بدنی
مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی نظام آموزش از راه دور و حضوری [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 107-134]
خ
-
خودپنداره تحصیلی
مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی نظام آموزش از راه دور و حضوری [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 107-134]
د
-
دانش
ارزشیابی تمایل شرکتهای صنعتی به کسب دانش از دانشگاه با استفاده از مطلوبیت چندصفتی؛ مطالعه موردی شرکتهای صنعت الکترونیک [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 71-106]
ر
-
روشهای کسب دانش
ارزشیابی تمایل شرکتهای صنعتی به کسب دانش از دانشگاه با استفاده از مطلوبیت چندصفتی؛ مطالعه موردی شرکتهای صنعت الکترونیک [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 71-106]
ع
-
عملکرد تحصیلی
مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی نظام آموزش از راه دور و حضوری [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 107-134]
م
-
مزیت رقابتی
ارزشیابی تمایل شرکتهای صنعتی به کسب دانش از دانشگاه با استفاده از مطلوبیت چندصفتی؛ مطالعه موردی شرکتهای صنعت الکترونیک [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 71-106]
-
مطلوبیت چند صفتی
ارزشیابی تمایل شرکتهای صنعتی به کسب دانش از دانشگاه با استفاده از مطلوبیت چندصفتی؛ مطالعه موردی شرکتهای صنعت الکترونیک [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 71-106]
-
مطلوبیت غیرانتظاری
ارزشیابی تمایل شرکتهای صنعتی به کسب دانش از دانشگاه با استفاده از مطلوبیت چندصفتی؛ مطالعه موردی شرکتهای صنعت الکترونیک [دوره 7، 3 و 4، 1380، صفحه 71-106]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد